Friday, December 2, 2011

9. nädal

1. Õppedisaini loomine
4. ja 5. nädala ülesanded panime üles samal ajal, sest nüüd on õpetajatel ülesandeks luua üks õppefilm ise ja anda õpilastele ka üks ülesanne videot tea. Selleks kõigeks on 3 nädalat aeg ja praeguseks pole keegi veel kõigi ülesannetega valmis jõudnud. 6 storyboardi on üles pandud, üks õppefilm on valmis ja üks juhend õpilastele.

2. Nõustamine: õpilaste nõustamine
Tihti tuleb koolis ette, et õpetajad saadavad õpilased minult nõu saama, kui asi puudutab IKTd. Panin kirja selle nädala küsimused. Miks ma ei saa MovieMakeri projektifaili koolis avada, kodus kõik töötab? Kuidas võtta videolt heli ära? Kust leida tasuta muusikat? Kuidas töötab kooli videokaamera? Kuidas Audacitys erinevaid helisid ühendada? Kuhu on vaja mp3 fail üles laadida? Miks ma ei saa oma telefoniga lindistatud helifaile Audacityga avada? Miks MovieMaker ei luba salvestada filmi My Documentidesse? Kuhu on kadunud minu failid? Mis on õpetaja meiliaadress?

3. Taristu analüüs
Minu soov sel veerandil IKT testide sisestamisega lõpule jõuda on ainult ilus unistus. Olen jõudnud lõpule kirjadega ja praegu kontrollin MS Wordi töid.
Tegin kirjade põhjal ühe vahekokkuvõtte arvutades ära ainult keskmise. 12.c viletsat tulemust võib vast põhjendada sellega, et väga vähesed jõudsid mulle kirja saata. See klass on käinud arvutiklassis väga vähe.

2 comments:

  1. Minu lemmikud õpilaste poolt esitatud küsimused - Kuhu on kadunud minu failid? Mis on õpetaja meiliaadress? :)

    Kairit

    ReplyDelete
  2. Tore,et ka õpilased on abilise üles leidnud. Tihti ei olegi neil kedagi, kellelt koolis nõu küsida.

    ReplyDelete